نقش فرودجا در حفظ کسب و کارهای کوچک و متوسط

نقش فرودجا در حفظ کسب و کارهای کوچک و متوسط

این سوال بسیار درست و منطقی است که صاحب یک کسب و کار باید بپرسد که چرا من باید در استارتاپ شما هزینه کنم و چه تضمینی برای موفقیت این استارتاپ وجود دارد؟ پاسخ کوتاه ما این است: ما به دنبال حفظ کسب و کار شما هستیم
پاسخ به نظر من در ذات این کار نهفته است، یعنی در دلیل اصلی توسعه این فن آوری. در سال های اخیر در تمام جهان فروشگاه های آنلاین با حجم فروش بسیار زیاد و البته با اطلاعات دقیق خود کسب و کار های کوچک و متوسط را تحت الشعاع قرار داده اند.
فروشگاه های آنلاین در وقت و هزینه خریداران صرفه جویی می کنند و برای کسانی که حتا از خرید هم لذت می برند نویی نشئه کاذب از مقایسه های بی شمار و سر زدن به تمام برندهای موجود ایجاد می کنند که عملا برای بسیاری از کسب و کارهای کوچک و متوسط تهدید کننده است.

در کشورهای توسعه یافته این تهدید بسیار جدی تر است چرا که ما هنوز به آن حد از رشد در زمینه فروشگاه های آنلاین نرسیده ایم. اما رشد فروشگاه های انلاین ما بسیار زیاد شده است و اگر مبادله ارز هم تسهیل شود و فروشگاه های انلاین خارجی نیز برای ما جنس ارسال کنند این روند می تواند سرعت وحشتناکی پیدا کند.
در این میان شرکت های بزرگ مانند گوگل و اپل به این فکر افتاده اند که کسب و کار های متوسط و کوچک را با کمک به مشتریان شان حفظ کنند. آن ها در پروژه وب فیزیکی قادر شده اند تا به مشتریان اطلاعاتی را بدهند که در وقت و هزینه های شان صرفه جویی شود و رابطه ماندگاری میان آن ها و فروشندگان ایجاد شود.

و این دقیقا همان وظیفه ای است که در ایران فرودجا به عهده گرفته است. تلاش می کند تا قبل از هجوم بازارهای انلاین کسب و کار های کوچک را حفظ کند و به کسب و کارهای متوسط بعدی جدید بدهد. امیدوارم شما هم به ما پیوندید و از ما بخواهید تا حفظ کسب و کار شما را به عهده بگیریم.
کافی است فرودجا را در گوگل سرچ کنید.

نظر دهید !!!

نظر شما برای “نقش فرودجا در حفظ کسب و کارهای کوچک و متوسط”



قالب وردپرس