عبدالله حسینی: غیرت به حمله و توهین کردن نیست، این است که تیمت را 10 نفره نکنی که از همان ناحیه گل بخورد/ اگر سیدجلال و نوراللهی تایید کردند من فحاشی کردم قبول می‌کنم/ حامد لک وانمود کرد او را زدم و همین موضوع مرا عصبانی کرد

| ۱۲ دی، ۱۳۹۹

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، دیدار روز گذشته پرسپولیس – ذوب آهن با وجود اینکه بازی جذاب و پر موقعیتی بود ولی دقایق پایانی آن تا حدی تحت تاثیر درگیری پیش آمده میان سعید آقایی و عبدالله حسینی، مدافعان دو تیم بود که هر دو از سوی داور اخراج شدند. سعید آقایی در صحبت‌هایی مدعی شد حسینی به حامد لک ضربه زده و پس از آن به او فحاشی کرده است ولی مدافع ذوب آهن در گفتگو با ایلنا این موضوع را تکذیب می‌کند.

عبدالله حسینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار ذوب آهن مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و نیمه اول از حق نگذریم پرسپولیس عملکرد بهتری داشت ولی در نیمه دوم ما توانستیم بازی را در دست بگیریم و موقعیت های زیادی هم روی دروازه حریف خلق کردیم که اگر کمی خوش شانس تر بودیم و در ضربات آخر دقت بیشتری به خرج می‌دادیم می‌توانستیم با دست پر از تهران برگردیم و هر 3 امتیاز را بگیریم. واقعاً هر کسی بازی تیم ما را دیده باشد قبول دارد نمایش خیلی خوبی داشتیم.

وی در مورد اینکه ذوب آهن سومین بازی خود را مقابل تیم های مدعی و قدرتمند لیگ برگزار کرد و شکست نخورد هم گفت: بله از شانس ما چند بازی پیاپی خیلی سخت داشتیم که سه مساوی به دست آوردیم ولی در هر 3 بازی می‌توانستیم پیروز باشیم و مسائلی مثل بدشانسی و بی دقتی در ضربات آخر باعث شد نتوانیم برنده باشیم. ولی شک نکنید اوضاع اینطوری نمی‌ماند و ما به زودی شروع می‌کنیم به بردن و حقمان را می‌گیریم.

مدافع ذوب آهن در مورد صحنه درگیری دقایق پایانی بازی هم گفت: در آن صحنه حامد لک توپ را گرفت و طوری وانمود کرد که من او را زده ام و مصدوم شده است. خدا را شاهد می‌گیرم که اولاً برخوردی با او نداشتم و بعد هم حرف خاصی به او نزدم و فقط گفتم حامد بلند شو من برخوردی با تو نداشتم ولی داشت جوری وانمود می‌کرد که مصدوم شده است و وقت بازی گرفته شود. در آن صحنه یک بازیکن که هنوز چند ماه نشده به پرسپولیس آمده بین آن همه بازیکن متعصب و قدیمی پرسپولیس خودش را وسط انداخت و شروع کرد به درگیری و هم حرف‌های توهین آمیز می‌زد و هم من را هول داد که باعث شد عصبی شوم و از کوره در بروم.

حسینی در ادامه گفت: می‌گوید من فحاشی کردم در حالیکه خدا شاهد است هیچ حرف زشتی از دهان من بیرون نیامد. اگر سیدجلال حسینی و احمد نوراللهی که در آن صحنه حضور داشتند آمدند و گفتند من فحاشی کردم قبول می‌کنم. شما نگاه کن وقتی بازیکنانی مثل جلال حسینی و نوراللهی که متعصب ترین و قدیمی ترین بازیکنان پرسپولیس در آن صحنه حاضرند چرا بازیکنی که هنوز 6 ماه نشده به پرسپولیس آمده خودش را وسط انداخته است؟ اگر قرار بود کسی واکنشی نشان دهد حسینی و نوراللهی بودند. آقایی که ادعایت می‌شود غیرت داری غیرت به این نیست که با بازیکن حریف الکی درگیر شوی. غیرت به این است که وقتی می‌دانی کارت زرد داری حواست را جمع کنی کاری نکنی که اخراج شوی و تیمت 10 نفره شود و اگر دقت کنید ما توانستیم از همان ناحیه که او اخراج شد و تیمش را 10 نفره کرد به گل برسیم و آقای با غیرت باعث شد تیمش 3 امتیاز را از دست بدهد.

وی در مورد اخراج خودش هم توضیح داد: من اصلاً کاری نکرده بودم که بخواهم اخراج شوم. در فوتبال دنیا هم جرو بحث بین بازیکنان پیش می آید ولی داور فقط به آنها تذکر می‌دهد و اگر کار خیلی بالا گرفت نهایتاً کارت زرد می‌دهد و واقعاً کاری نکرده بودم که اخراج شوم و فکر می‌کنم داور چون می‌دانست بازیکن آنها اخراج می‌شود من را هم اخراج کرد.

مدافع ذوب آهن ادعای سعید آقایی را در مورد فحاشی کردنش تکذیب می‌کند.

تگ‌ها:
دیدگاه‌ها (0)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

×