معرفی کتاب «بازاریابی هکر رشد؛ آینده روابط‌عمومی، بازاریابی و تبلیغات»

| ۱۲ بهمن، ۱۳۹۹

معرفی کتاب «بازاریابی هکر رشد؛ آینده روابط‌عمومی، بازاریابی و تبلیغات»

کتاب «بازاریابی هکر رشد؛ آینده‌ی روابط‌عمومی، بازاریابی و تبلیغات» می‌کوشد تا به مخاطب بگوید برای اینکه محصولی بیش از همیشه دیده شود، باید ارزش توزیع داشته و در انتشارش سودی نهفته باشد؛ دراین‌صورت، نیازی نیست برای پخش‌شدن آن زحمت زیادی کشید.

تگ‌ها:
دیدگاه‌ها (0)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

×