گوگل اسپم یاد می گیرد

گوگل اسپم یاد می گیرد

با رشد کسب و کارهای اینترنتی، بازاریابی های آنلاین نیز رنگ و بوی جدیدی یافته است. در این میان ایمیل مارکتینگ جای ویژه ای به مرور پیدا می کند. اما دریافت ایمیل های رنگارنگ می تواند بسیار آزار دهنده باشد به خصوص برای کسانی که فعالی های روزمره خود را با ایمیل پیش می برند و دریافتت ایمیل های مزاحم و نا مربوط حساس هستند.

گوگل برای مقابله با اسپم ها یک از جدی ترین سرویس دهنده های ایمیل است که با ایجاد ماشین های جدید اسپم ها را به دو گروه تقسیم کرده است. گروه ایمیل های ناخواسته و ایمیل های مضر. ایمیل های ناخواسته ایمیل هایی هستند که اگر چه گیرنده برای دریافت آن ها تمایلی ندارد اما قصدی برای هک کردن گیرنده ندارند.

اما ایمیل های مضر ایمیل هایی هستند که قصد دارند تا با هک کردن سیستم گیرنده ضرری برسانند. بنابراین گوگل برنامه جدیدی را راه اندازی کرده است. این برنامه جدید به ماشین های جیمیل یاد می دهد که کدام یکی ایمیل ناخواسته و کدام یک مضر است. به این ترتیب با بررسی ایمیل ها می فهمد که کدام یک باید به اینباکس و کدامیک باید به اسپم و کدام یک باید کاملا حذف شوند.

گوگل اکنون مدعی است که تنها یک هزارم ایمیل های اسپم به اینباکس راه پیدا می کند و تلاش می کند تا پس از این ۵ در ده هزار این اتفاق بیافتد و به این ترتیب به صورت هوشمندانه اسپم ها به وسیله مشترکان شناسایی و حذف می شوند. هر بار که شما ایمیلی را اسپم می کنید از شما می پرسد که صرفا فقط اسپم است یا مضرر نیز هست و باید توسط ماشین های جیمیل بررسی شود.

به نظرم این سرویس جدید بسیار جذاب است. این سرویس باعث شده است که در روز اسپم های بسیار کمی به اینابکس ها راه پیدا می کند و به مرور این سرویس موثر تر هم خواهد شد.

البته شرکت رسانه سرویس ایمیل مارکتینگ طراحی کرده است که به اسپم ها راه پیدا نمی کند. و ایمیل های تبلیغاتی شما به دست مخاطبان تان خواهد رسید. شرکت رسانه

نظر دهید !!!

نظر شما برای “گوگل اسپم یاد می گیرد”



قالب وردپرس