مرگ تلخ گلر جوان مونته نگرویی

| ۲۷ خرداد، ۱۴۰۳

دروازه‌بان مونته‌نگرویی باشگاه میلوال (تیم حاضر در چمپیونشیپ انگلیس)، پس از تحمل یک دوره کوتاه مدت بیماری در سن 26 سالگی به طرز غم‌انگیزی درگذشت.

به گزارش ایلنا، ماتیا سارکیچ دروازه‌بان مونته‌نگرویی باشگاه میلوال (تیم حاضر در چمپیونشیپ انگلیس)، پس از تحمل یک دوره کوتاه مدت بیماری در سن 26 سالگی به طرز غم‌انگیزی درگذشت. او که هشت بازی ملی داشت، در اردوی تیم ملی کشورش در شهر بودوا بیمار شد. او هفته گذشته در دیدار برابر بلژیک بهترین بازیکن زمین شده بود. ایستگاه تلویزیونی دولتی مونته‌نگرو RTCG گزارش داد که سارکیچ با دوستانش به پیاده‌روی رفت، در یک رستوران شام خورد و زود به آپارتمان خود بازگشت. گفته می‌شود، او به دوستانش گفته بود که بعد از بیدار شدن از خواب در حدود ساعت شش صبح امروز حالش بد شده و آنها با آمبولانس تماس گرفتند اما دیگر دیر شده بود.

سارکیچ بعد از پیوستن به میلوال از ولورهمپتون در آگوست 2023، 33 بازی برای این باشگاه انجام داد. میلوال در بیانیه‌ای این خبر را تأیید کرد و نوشت: «باشگاه فوتبال میلوال پس از اعلام اینکه سارکیچ در سن 26 سالگی درگذشت، کاملاً ویران شده است. همه در باشگاه عشق و تسلیت خود را به خانواده و دوستان ماتیا در این زمان بسیار غم‌انگیز ارسال می‌کنند. باشگاه در حال حاضر هیچ اظهارنظر دیگری نخواهد کرد و می‌خواهد که به حریم خصوصی خانواده ماتیا احترام گذاشته شود.» باشگاه هواداران میلوال در شبکه X پست کرد: «چه خبر وحشتناکی که امروز صبح از خواب بیدار شویم و بخوانیم، دروازه‌بان ما ماتیا سارکیچ در سن 26 سالگی درگذشته است. اخبار ویرانگر برای دوستان و خانواده او و برای همه ما که با میلوال همراه هستیم. شیر، همیشه شیر خواهد ماند.»

تگ‌ها:
دیدگاه‌ها (0)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

×