نیمار مردی باورنکردنی است

| ۴ تیر، ۱۴۰۳

شماره 9 جدید برزیل گفت: نیمار بازیکنی فوق‌العاده است که از او الهام گرفته‌ام. او آنقدر کیفیتی عالی دارد که کارهای غیرممکنی در همه تیم‌هایش انجام داده و امیدوارم در تیم ملی لذت بازی کنار او را تجربه کنم.

به گزارش ایلنا، برزیل این روزها در لس‌آنجلس اردو زده و خود را مهیای اولین بازی در کوپا امریکا برابر کاستاریکا می‌کند که سه‌شنبه برگزار می‌شود. در این میان، نیمار به دلیل مصدومیت بازی‌ها را از دست داده ولی خود را به امریکا رسانده تا از نزدیک حامی سلسائو باشد.

در همین رابطه اندریک شماره 9 جدید برزیل در مصاحبه جدید درباره نیمار گفت: «نیمار مردی باورنکردنی است. یادم است یک روز با مارکینیوس بودم و آنها تلفنی با یکدیگر تماس گرفتند. فرصتی شد تا بالاخره با نیمار صحبت کنم و باید بگویم زبانم بند آمد. او کسی است که من بازی‌هایش برای سانتوس، بارسلونا و الهلال را تماشا کرده‌ام. نیمار بازیکنی فوق‌العاده است که از او الهام گرفته‌ام. او آنقدر کیفیتی عالی دارد که کارهای غیرممکنی در همه تیم‌هایش انجام داده و امیدوارم در تیم ملی لذت بازی کنار او را تجربه کنم. قطعاً با او عکس می‌گیرم و بهترین راهنمایی‌ها را از او خواهم گرفت. نیمار فردی قدرتمند و با ذهنیت بسیار قوی است.»

تگ‌ها:
دیدگاه‌ها (0)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

×