پرده برداری دنیلو از ماجرای افسردگی اش

| ۴ تیر، ۱۴۰۳

ستاره سابق فوتبال گفت: من در مورد افسردگی خود با هیچ‌کس صحبت نمی‌کردم. کاسمیرو، هم‌تیمی‌ام سعی کرد کمکم کند اما من از صحبت کردن در مورد مشکلم طفره می‌رفتم و این موضوع باعث وخیم‌تر شدن اوضاع می‌شد.

به گزارش ایلنا، دنیلو در مصاحبه‌ای با Players Tribune، حرف‌های تلخی پیرامون دوران ناموفقش در رئال مادرید زد. این بازیکن برزیلی گفت: «در اولین فصل حضورم در رئال مادرید، به شدت افسرده بودم. احساس گم شدن و بی‌ارزشی می‌کردم. در زمین بازی، حتی پاس‌های کوتاه هم برایم غیرممکن شده بود و انگار توانایی هیچ حرکتی را نداشتم. شور و اشتیاق من به فوتبال از بین رفته بود و هیچ امیدی برای آینده نمی‌دیدم. می‌خواستم در ۲۴ سالگی خداحافظی کنم و فقط آرزوی بازگشت به خانه‌ام در برزیل و ترک همیشگی فوتبال را داشتم.»

او ادامه داد: «من در مورد افسردگی خود با هیچ‌کس صحبت نمی‌کردم. کاسمیرو، هم‌تیمی‌ام سعی کرد کمکم کند اما من از صحبت کردن در مورد مشکلم طفره می‌رفتم و این موضوع باعث وخیم‌تر شدن اوضاع می‌شد. بالاخره بعد از چند ماه تحمل این رنج طاقت‌فرسا، تصمیم گرفتم از یک روانشناس کمک بگیرم. این کار نقطه عطفی در زندگی من بود و او به معنای واقعی کلمه، حرفه من را نجات داد. مهم‌ترین درسی که او به من داد، این بود که دوباره فوتبال را با دید یک کودک ببینم، با همان شور و اشتیاق و بدون هیچ‌گونه فشار و انتظاری.»

تگ‌ها:
دیدگاه‌ها (0)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

×