آگاهی از یک منبع درآمد جالب برای باشگاه‌های ایرانی

| ۸ تیر، ۱۴۰۳

باشگاه‌های ایرانی سهم جالب توجهی از تبلیغات محیطی در جریان بازی‌ها برخوردار خواهند بود.

به گزارش ایلنا، یکی از چالش‌های اصلی فوتبال ایران مسأله درآمدزایی است؛ موضوعی که باعث شده تیم‌های لیگ برتری در برخی مواقع با مشکلات عدیده‌ای مواجه شوند.

 تبلیغات محیطی یکی از اندک منابع درآمدزایی فوتبال ایران است که به واسطه ضعف قوانین تیم‌ها تا به امروز از دریافت و دستیابی به حق واقعی خود در این حوزه محروم ماندند و بخش اندکی از این درآمد عظیم را دریافت کردند.

تگ‌ها:
دیدگاه‌ها (0)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

×