تاج: ۱۰۰۰ تومان تراکنش غیرسالم مالی هم با برخورد قاطع فدراسیون روبرو خواهد شد

| ۱۱ تیر، ۱۴۰۳

نخستین نشست صیانت از فوتبال برای فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر با حضور رئیس و مسولان فدراسیون و همچنین مقامات ذی‌ربط با موضوع بررسی روند مربوط به نقل و انتقالات باشگاهی، وضعیت واسطه‌های نقل و انتقالاتی و فعالیت‌های آنان و برنامه ریزی جهت نظارت دقیق بر بازار نقل و انتقالات برگزار شد.

به گزارش ایلنا، نخستین نشست صیانت از فوتبال برای فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر برگزار شد. در این نشست، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال عنوان کرد: فوتبال در همه جای جهان مورد توجه و اقبال افکار عمومی است و هر پدیده‌ای که اینگونه مورد توجه باشد، ضرورت نظارت بیشتر و دقیق‌تر را هم می طلبد. خوشحالم که در میان خانواده فوتبال، رسانه‌های محترم و نهادهای محترم نظارتی و در کنار آنان هواداران فوتبال همگرایی مثبتی در بحث مبارزه با هرگونه رویه ناصواب وجود دارد و ضمن اینکه ارکان قضایی فدراسیون به جدیت در این باب ورود کرده‌اند، من هم وظیفه خود می‌دانم از تلاش‌های صورت گرفته توسط مراجع قضایی و نهادهای ذی‌ربط نهایت قدردانی را داشته باشم.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: درباره پرونده مفتوحه، موضوعات مختلفی مطرح می‌شود و ضمن اینکه کلام پایانی و قطعی جهت تصمیم‌گیری با مرجع محترم قضایی است اما در فدراسیون فوتبال هم نشست‌های مرتبط کارشناسی با همکاری مراجع ذی‌ربط برگزار می‌شود از جامعه فوتبال و به ویژه باشگاه‌ها می‌خواهیم حتما هر نکته‌ای که ممکن است بر اساس شائبه رویه‌های تخلف و فسادزا انجام شود را با ارائه مدارک مستند و مثبته به سرعت به کمیته اخلاق فدراسیون گزارش دهند و کمیته اخلاق موظف است به قید فوریت بررسی لازم را انجام دهد. در داخل فدراسیون هم بررسی‌های مختلفی در حال انجام است و قوانین و آیین‌نامه‌هایی به سازمان لیگ ابلاغ شده است. برای مثال باشگاه‌ها به هیچ عنوان حق در اختیار داشتن مشاور داوری را ندارند.

تگ‌ها:
دیدگاه‌ها (0)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

×