فرصت بزرگی که تیم ملی و مهدی تاج از دست می‌‌دهد

| ۱۱ تیر، ۱۴۰۳

در شرایطی که انتظار می‌رفت تیم ملی و فدراسیون فوتبال با اسپانسری قدرتمند مسیر حضور در جام جهانی بعدی را دنبال کند، شاهد چنین اتفاقی نیستیم.

به گزارش ایلنا، برگزاری همزمان مسابقات جام ملت‌های اروپا و کوپاامریکا این حقیقت را به ما یادآوری می‌کند که تیم‌های ملی مطرح فوتبال جهان، چطور از اعتبار خود برای کسب درآمد استفاده می‌کنند. درست است که ممنوعیت تبلیغ برای حامیان مالی تیم‌ها در فوتبال ملی روی پیراهن وجود دارد اما اکثر تیم‌های ملی فوتبال جهان، یک حامی مالی مشخص دارند که اکثر هزینه‌های تیم را متقبل می‌شود.

هیچ برندی در فوتبال یک کشور به اندازه تیم ملی ارزشمند نیست و در شرایط عادی، شرکت‌های مختلف باید برای حضور در ویترین بزرگ معتبرترین مسابقات فوتبال جهان رقابت کنند. شرایط در فوتبال ایران اما درست مثل سایر مسائل کاملاً با مد روز دنیا متفاوت است.

تگ‌ها:
دیدگاه‌ها (0)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

×