عروسیها، خانهها و گردشگاههای بینقصی که از بیلبوردهای تبلیغاتی، قاب تلویزیون و شبکههای اجتماعی نمایش داده میشوند حس حسادت، ناکافیبودن و حسرت را در میلیاردها بیننده برمیانگیزند. ترقی تحصیلی، زیباییشناختی و مالی و نیاز به تأییدشدن از سوی دیگران اجزای شکلدهندۀ جوّ کمالگرایانهای هستند که در آن نفس میکشیم. جامعه با توصیههایش برای شادتربودن، متناسبتربودن و پولدارتربودن ما را به رگبار بسته است. چرا اینقدر از عادیبودن بیزار شدهایم؟ جاش کوهن، روانکاو و استاد دانشگاه گلداسمیت لندن، توضیح میدهد. |
|