آزمون: حضور ما در استرالیا یک درس برای فوتبال ایران است

| ۲۹ مهر، ۱۴۰۲

سرمربی تیم فوتبال بانوان گفت: حضور در استرالیا یک درس برای فوتبال ایران است و در آینده خیلی می‌تواند به پیشرفت دختران ما کمک کند.

به گزارش ایلنا، مریم آزمون در حاشیه مراسم بدرقه از تیم فوتبال بانوان گفت: از حضور رسانه‌ها در این مراسم تشکر می‌کنم، امروز همه ما و بازیکنان انرژی گرفتند تا احساس کنند که هستند. وقتی روزنامه‌ها و فضای مجازی‌ را نگاه می‌کنیم همیشه از فوتبال آقایان صحبت می‌شود و با شرایط و امکاناتی که داریم هیچ جا از فوتبال بانوان صحبت نمی‌شود. می‌خواهم بگویم کاری که بازیکنان ما انجام دادند خیلی بزرگ بود. هیچ‌کس آنجا نبود که ببیند. جدال نابرابری با میانمار داشتیم و با توجه به شرایط‌مان هیچ‌کس فکر نمی‌کرد صعود کنیم. ما صعود کردیم و این باعث شد که 7 ماه دیده شویم.

وی ادامه داد: مشکلات و نواقصی در کارمان داشتیم و نتوانستیم آنطور که باید تیم را آماده کنیم. کادرفنی تیم فوتبال بانوان با حمایت فدراسیون تمام تلاشش را کرد که برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم. رفتن ما به استرالیا یک گام بلند است و به بازیکنانم گفتم که باید این گام را بلند برداریم. مطمئناً بچه‌های ما تجربه بین‌المللی کسب می‌کنند و حضور ما در استرالیا یک درس و کلاس برای فوتبال ایران خواهد بود. اینکه بخواهیم در یک استادیوم بزرگ بازی کنیم تا الان تجربه نکرده‌ایم و این راه باز می‌شود و خیلی می‌تواند به پیشرفت دختران ما کمک کند.

تگ‌ها:
دیدگاه‌ها (0)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

×