ساعی: شرایط سخت بود اما با حضور هاشمی منتظر تحولات در ورزش هستیم

| ۸ آبان، ۱۴۰۲

رئیس فدراسیون تکواندو گفت: در ماه‌های گذشته ناراحتی‌های بسیاری داشتم چرا که شرایط بسیار سختی در فدراسیون حاکم بود اما اکنون با حضور هاشمی، وزیر ورزش توانسته‌ایم تحولات بسیار خوبی را در ورزش کشور شاهد باشیم.

به گزارش ایلنا، هادی ساعی ضمن تشکر از کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان درباره جلسه دیروز با وزیر ورزش، اظهار داشت: من در ماه‌های گذشته ناراحتی‌های بسیاری داشتم چرا که شرایط بسیار سختی در فدراسیون حاکم بود اما اکنون با حضور هاشمی، وزیر ورزش توانسته‌ایم تحولات بسیار خوبی را در ورزش کشور شاهد باشیم. در جلسه روز گذشته حدود ۱۰ مورد از مشکلات و چالش‌های فدراسیون تکواندو را برده‌ بودیم که حدود ۴ مورد از آن‌ها در جلسه حل شدند. سه مورد از آن‌ها نیز در انتهای جلسه برطرف شدند و سپس زمانی که به فدراسیون رسیدیم متوجه شدیم که موارد دیگر نیز برطرف شده‌اند. تنها یک تا دو مورد باقی مانده‌اند که بسیار زمان‌بر هستند و انتظار می‌رود با گذر زمان بهبود پیدا کنند.

وی درباره چالش‌های فدراسیون تکواندو اظهار داشت: موارد مختلفی به عنوان مشکلات ما مطرح شدند که یکی از آن‌ها بحث بودجه بود؛ وزیر ورزش در همان جلسه مبلغ بودجه ما را مشخص کردند. من از کمیته ملی المپیک نیز تشکر می‌کنم چرا که طی ماه‌های اخیر حمایت مالی بسیاری انجام دادند. خوشبختانه امسال مشکل مالی نداشتیم و انتظار می‌رود تا پایان سال نیز مشکلی نداشته باشیم. ما به حمایت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک نیاز داریم تا در مقابل سمپاشی‌های مخالفان ایستادگی کنیم.

تگ‌ها:
دیدگاه‌ها (0)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

×