قلعه‌نویی: آنقدر که به ما حمله شد به منچسترسیتیِ گواردیولا نشد/ کنعانی‌زادگان شوخی کرده است!

| ۹ آبان، ۱۴۰۲

سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: انتقادات اخیر برای من تداعی ‌کننده سال ۲۰۰۶ است و آنقدر که به ما حمله شد به منچسترسیتیِ گواردیولا حمله نشد.

به گزارش گروه ورزشی ایلنا، امیر قلعه‌نویی درباره دیدارهای پیش‌رو تیم ملی فوتبال ایران مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان در مرحله اول انتخابی جام جهانی و درخواستش برای تعویق هفته دهم لیگ برتر، گفت: هیچ مسابقه‌ای ساده نیست. اگر نتایج را در اروپا و آسیا دنبال کرده باشید، می‌بینید همه بازی‌ها سخت است. روز گذشته جلسه‌ای با مسئولان سازمان لیگ برگزار کردیم و صحبت‌هایی انجام شد و قرار است خبر بدهند. فاصله 21 تا 25 آبان ماه کم است و بازیکنان سه، چهار روز یکبار بازی می‌کنند و زمین‌ها نیز مساعد نیست.

وی در مورد اینکه امکان دارد بازی‌های هفته دهم به تعویق بیفتد، تصریح کرد: روز گذشته جلسه‌ای برگزار شد و اگر نتیجه‌اش را بگویند اعلام می‌کنیم. در جلسات قبلی قرار بود بازیکنان را 20 آبان به ما تحویل دهند. تیم ملی بزرگسالان یک دقیقه هم بازی‌ها را عقب نینداخته است. بازی‌هایی که به تعویق افتاد به خاطر تیم امید و بازی یک تیم باشگاهی بود. چون خودم سرمربی تیم‌ باشگاهی بودم شرایط مربیان را در نظر گرفتم تا تیم‌ها در شرایط مسابقه باشند. فشردگی مسابقات و فاصله کم بازی‌ها به ما لطمه می‌زند.

تگ‌ها:
دیدگاه‌ها (0)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

×