گل‌محمدی: ملی‌پوشان نوجوانان می‌توانند کارهای بزرگی انجام دهند/ عبدی انسانی شریف است

| ۹ آبان، ۱۴۰۲

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد، بازیکنان تیم فوتبال نوجوانان با اراده و خواست قلبی می‌توانند کارهای بزرگی انجام دهند.

به گزارش ایلنا،  یحیی گل‌محمدی در مراسم بدرقه تیم فوتبال نوجوانان به مسابقات جام جهانی اندونزی، اظهار داشت: خیلی خوشحالم که در این جمع حضور دارم. من امروز اینجا هستم که از بازیکنان نوجوانان کشورمان انرژی بگیرم، چون می‌دانم که شما سرشار از انرژی هستید و چشم میلیون‌ها مردم ایران دنبال‌تان است. می‌دانم که با کار زیاد و خیلی سخت به این مرحله رسیدیم. من افتخار این را داشتم که در پرسپولیس هم‌بازی حسین عبدی بودم، او انسانی شریف است و برای کار بزرگی که انجام داده شایسته تقدیر و تشکر است. می‌دانم که تیم ما در گروه سختی قرار گرفته است و کار راحتی ندارد، ولی باید بگویم که شما ایرانی هستید و وقتی این پشتوانه را دارید و این اسم روی شماست، کارهای بزرگ و نشدنی را می‌توانید انجام دهید.

وی ادامه داد: بحث‌های فنی و پشتیبانی را هم فدراسیون و هم کادر فنی انجام می‌دهند، طرف مهم این کار خود بازیکنان هستند و اراده و خواست قلبی آنها می‌تواند کارهای بزرگی را انجام دهد. بازیکنان باید پشت هم باشند و اگر بخواهند کار بزرگی انجام دهند باید اراده کنند و مهمترین قدم اراده قلبی بازیکنان خواهد بود. بازیکنانی که در زمین بازی می‌کنند و نفراتی که روی نیمکت می‌نشینند باید پشت تیم باشند و با تمرکز و کنار هم از شروع تا آخر بازی. هرجا که احساس کردید کار سخت است فقط در کار تیمی پشت هم باشید و قطعاً می‌توانید نتایج خوبی بگیرید. من خیلی دلم روشن است که دل مردم و خانواده‌تان را شاد می‌کنید.

تگ‌ها:
دیدگاه‌ها (0)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

×