گل‌محمدی: در نقل و انتقالات خواسته‌هایم برآورده نشد

| ۱۷ آبان، ۱۴۰۲

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: گروه بسیار سختی داریم، صعود از این گروه، مثل این است که به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسید.

به گزارش ایلنا، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از تساوی یک بر یک مقابل استقلال تاجیکستان گفت: بازی دو نیمه متفاوت داشت؛ در نیمه اول تیم ما خوب توانست توپ را به گردش در بیاورد. بازی را کنترل کردیم، به موقعیت‌های خوبی رسیدیم و گل خوبی هم زدیم. در نیمه دوم هدف ما این بود که گل دوم را بزنیم. یک مقدار تحت تاثیر پرس حریف قرار گرفتیم، پرس خوبی داشتند و متاسفانه نتوانستیم از این فشار خارج شویم. تیم حریف هم انگیزه خیلی بیشتری برای جبران گل خورده داشت و باید بازی را کنترل می‌کردیم.

او ادامه داد: توپ‌های زیادی را از دست دادیم که رفته‌رفته موجب شد خط هافبک ما بازی را به حریف بدهد. توجیه زیادی درباره این تساوی نمی‌توانم داشته باشم و برآورد ما این است که یک ریکاوری خوب داشته باشیم تا برای بازی مقابل سپاهان آماده شویم. گروه خیلی سختی داریم و بالا آمدن از این گروه مثل این است که به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسیم. گروه سختی داریم و صعود از این گروه واقعا کار دشواری است اما تمام تلاش ما این است که مقابل النصر و الدحیل به بهترین نتیجه برسیم و از گروه صعود کنیم.​

تگ‌ها:
دیدگاه‌ها (0)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

×