قلعه‌نویی: برد اصلی ما از خودگذشتگی بازیکنان بود/ بعد از گل دوم روی شکم‌سیری بازی کردیم

| ۲۶ آبان، ۱۴۰۲

سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: بچه‌ها نسبت به هم خیلی گذشت داشتند و توپ‌هایی که خودشان می‌توانستند گل کنند به هم‌تیمی خود می‌دادند و این برد اصلی ما بود.

به گزارش ایلنا، امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی 4 بر صفر تیم ملی فوتبال مقابل هنگ‌کنگ در نخستین دیدار در انتخابی جام جهانی 2026 گفت: برد تیم ملی را تبریک می‌گویم. بازی خوبی را انجام دادیم و چند نکته خوب در این بازی وجود داشت. یکی از نکات خوب این بود که بچه‌ها نسبت به هم خیلی گذشت داشتند و توپ‌هایی که خودشان می‌توانستند گل کنند به هم‌تیمی خود می‌دادند و این برد اصلی ما بود. بازی را خوب شروع کردیم و به گل رسیدیم. یک مقدار در ادامه روی شکم‌سیری بازی کردیم. در نیمه دوم موقعیت‌های خوب گلزنی داشتیم که از یک قدمی و شش قدم نزدیم.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سؤال که مهم‌ترین دغدغه او در فاصله 2 ماه مانده به آغاز جام ملت‌ها چیست؟ گفت: کلیت قضیه این است که همه مجموعه تلاش می‌کنند، از رأس فدراسیون و هیئت رئیسه و بازیکنان و کادرفنی. یکسری مشکلات است ولی مهم این است که در این شرایط همه همدل هستیم و تلاش می‌کنیم تا مردم را خوشحال کنیم. خیلی مشکلات داریم که نمی‌توان در کنفرانس گفت. مهم این است که بازیکنان تلاش می‌کنند و شخص اول فدراسیون فوتبال دنبال برطرف کردن مشکلات است.

تگ‌ها:
دیدگاه‌ها (0)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

×