سامره: تصویربردار بازی با اجازه چه کسی دنبال نکونام می‌دوید؟/ وقتی موضوع را به ناظر بازی گفتیم فرار کرد!

| ۵ آذر، ۱۴۰۲

سرپرست تیم فوتبال استقلال به حاشیه مهم دیدار این تیم مقابل ذوب‌آهن که برخورد جواد نکونام با تصویربردار حاضر در کنار زمین بود، واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، علی سامره پس از تساوی یک – یک تیم فوتبال استقلال مقابل ذو‌ب‌آهن در هفته یازدهم لیگ برتر و عدم حضور جواد نکونام در نشست خبری، اظهار داشت: بهتر بود نکونام در نشست خبری شرکت نکند. ناخودآگاه نه، بلکه عمدی با یکسری کارها برنامه‌ریزی می‌کنند. می‌خواهم بدانم این فیلمبرداری که سمت نکونام آمد یک بازی را مثال بزنید که مثل امروز در حلق مربی و بازیکن بیاید و به این طرف و آن طرف برود. آیا تصویربردار در دیدار قبلی به محوطه فنی سرمربیان رفته بود؟ این خودش یک نوع بی‌احترامی است و نمی‌دانم از کجا باب شده!

وی افزود: شما ادعای‌تان می‌شود که چنین تصویربرداری در بازی سپاهان – پرسپولیس نیز انجام شده که کار اشتباهی بوده است. بازی را دوباره ببینید، این رسمش نیست. کاری به شخص ندارم، ولی شیطنت می‌کنید. تا نکونام یک قدم پایش را از خط بیرون می‌گذارد داور چهارم و ناظر سریع به سمت او می‌دوند. ایشان (تصویربردار) با اجازه چه کسی دنبال نکونام رفته است و با دوربین به حلق او می‌رود؟ اگر مرد بوده و از بالا فیلمبرداری کرده باشید همه چیز را می‌بینید. وقتی یک بار پشت نکونام آمد، او را برگرداندم. وقتی موضوع را به جلال مرادی، ناظر بازی گفتیم این آقا پیچاند و رفت. اگر پروتکل‌شان این است که در آنجا باشند، به چه علت فرار کرد؟ وقتی او برای هواداران و مربیان ما کُری می‌خواند چه توقعی دارید؟

تگ‌ها:
دیدگاه‌ها (0)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

×