صحبت درباره وسلین ممنوع

| ۹ آذر، ۱۴۰۲

دبیر فدراسیون هندبال ترجیح داد درباره وسلین و اینکه چرا این مربی از سمتش برکنار شد صحبت نکند. او گفت: من تنها می‌توانم درباره شرایط فعلی صحبت کنم و نه درباره وسلین.

به گزارش ایلنا، وسلین وویوویچ از سرمربیگری تیم ملی هندبال کنار گذاشته خواهد شد این اتفاق رخ داد و مربی مونته‌نگرویی جای خود را روی نیمکت تیم ملی به مجید رحیم‌زاده داد. اینکه چرا وسلین در آستانه رقابت‌های مهم قهرمانی آسیا از سمتش کنار گذاشته شد فقط به دلایل فنی مربوط نمی‌شود؛ هر چند واضح است که او نتوانست انتظارات را در بحث نتیجه‌گیری برآورده کند و از این مربی که در دنیای هندبال اسم و رسم زیادی دارد انتظارات بیشتری می‌رفت.

صحبت‌های علیرضا پاکدل که در مراسم معارفه سرمربی جدید تیم جوانان انجام داد شائبه‌ها را در خصوص اختلاف با وسلین بیشتر کرد. او از خطوط قرمز فدراسیون گفت و اینکه شأن هندبال و ورزش کشور اهمیت دارد صحبت به میان آورد. هر چه بود پرونده حضور وسلین وویوویچ در تیم ملی هندبال بسته شد و باید دید مجید رحیم‌زاده تا چه زمان می‌تواند سرمربیگری تیم ملی هندبال را حفظ کند؛ هر چند به نظر می‌رسد او به عنوان مربی موقت و تنها به دلیل اینکه زمان زیادی تا آغاز رقابت‌های قهرمانی آسیا باقی نمانده این سمت را بر عهده گرفته است.

تگ‌ها:
دیدگاه‌ها (0)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

×