جای خالی تراشتگن احساس نمی‌شود!

| ۱۴ آذر، ۱۴۰۲

در حالی‌که مارک آندره تراشتگن، دروازه‌بان آلمانی بارسا، به دلیل درد کمر در دسترس نیست، دروازه‌بان اهل آلیکانته در این مسابقه خودی نشان داد و حتی رقیب آلمانی‌اش را روی سکوهای ورزشگاه وادار به تشویق کرد.

به گزارش «ایلنا»، او درست مثل بازی با پورتو با دو سیو عالی در آخرین لحظات بازی نشان داد که می‌شود بیشتر از یک ذخیره مطمئن روی او حساب کرد. البته او در طول مسابقه کار چندانی نداشت اما وقتی اتلتیکو برای زدن گل تساوی به در و دیوار می‌زد، ابتدا ضربه ایستگاهی استادانه ممفیس دپای را با شیرجه‌ای تماشایی از زیر طاق بیرون کشید و سپس در دقیقه ۹۰+۳ شوت خطرناک کوریا را با دست و صورت و به شکلی فداکارانه مهار کرد تا مورد تشویق همه بازیکنان تیم قرار بگیرد.

پنیا در تمام رده‌های سنی برای بارسا بازی کرده و بعد از حضور کوتاه قرضی در گالاتاسرای ترکیه از ابتدای فصل قبل به تیم اصلی بارسا رسید و همواره ذخیره تراشتگن بود. با وجود این فصل قبل 5 بازی به این دروازه‌بان رسید و دو بار در لالیگا، دو بار در کوپادل‌ری و یک مسابقه در لیگ قهرمانان اروپا به میدان رفت که 7 گل در این بازی‌ها دریافت کرد و تنها یک کلین‌شیت داشت. از آخرین باری که پنیا برای بارسا به میدان رفته حدود شش ماه ‌گذشت. در جریان بازی با رئال وایادولید، پنیا از شروع نیمه دوم جانشین تراشتگن شد. در آن مسابقه بارسا به‌خاطر قهرمانی زودهنگام در لالیگا بازی‌های هفته‌های پایانی را جدی نمی‌گرفت و در این دیدار نیز سه بر یک شکست خورد هر چند در آن مسابقه پنیا تنها یک گل دریافت کرد. او اما با 180 دقیقه بازی نظرها را تغییر داده است. بارسا حالا دو دروازه‌بان مطمئن دارد.

تگ‌ها:
دیدگاه‌ها (0)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

×