چالش‌های گواردیولا از هالند تا خط دفاعی

| ۱۴ آذر، ۱۴۰۲

وقتی منچسترسیتی شش بازی اولش در این فصل لیگ برتر را برد، خیلی‌ها احساس کردند تکلیف قهرمانی روشن است؛ تیم پپ گواردیولا زودتر از حد معمول از تله‌ها عبور می‌کند و به چهارمین قهرمانی پیاپی می‌رسد. اما با نگاهی به برنامه بازی‌ها معلوم بود کار سختی در پیش است و همین‌طور شد.

به گزارش ایلنا، سیتی از هشت بازی آخرش در لیگ تنها سه تا را برده و یکشنبه شب برابر تاتنهام دو بار برتری را از دست داد تا سومین بازی پشت سر هم را مساوی کند. سؤال‌های جدی درباره دفاع این تیم مطرح می‌شود که در چهار بازی آخرش در رقابت‌های مختلف 10 گل خورده است. بازی‌های سخت سیتی روی کاغذ چهارشنبه شب به پایان می‌رسد که باید روند پیروزی‌های خانگی استون ویلای اونای امری را قطع کنند در حالی که رودری و جک گریلیش را به‌دلیل محرومیت در اختیار ندارد و شرایط جسمانی ژرمی دوکو مبهم است.

گواردیولا در شهریور و بعد از بازی با ستاره سرخ بلگراد رودری را بهترین هافبک دفاعی جهان معرفی کرد اما حالا او شایسته این توصیف نیست. در دیدار مقابل لایپزیگ پراشتباه بود. هافبک تیم ملی اسپانیا نمی‌تواند مثل همیشه سرعت بازی را کنترل کند و با پنجمین کارت زردش برای بازی فرداشب محروم است و می‌دانیم سیتی بدون او آسیب می‌بیند. از سال 2019 که رودری آمده سیتی بیش از یک سوم بازی‌هایش در لیگ بدون او را باخته و اوایل این فصل هر سه بازی بدون او را باخت.

تگ‌ها:
دیدگاه‌ها (0)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

×