با ناراحت‌ترین حالت یحیی؛ گل‌محمدی: می‌دانم از کجا خط می‌گیرید و در فکر و ذهن شما چه می‌گذرد/ سؤال بعدی لطفاً!

| ۱۵ آذر، ۱۴۰۲

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پی شکست مقابل الدحیل قطر و حذف از لیگ قهرمانان آسیا در نشست خبری این بازی مواردی را بیان کرد که طرح آن کمی عجیب به نظر می‌رسید.

به گزارش ایلنا، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری بعد از بازی پرسپولیس مقابل الدحیل در هفته ششم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: نتیجه‌ای که گرفتیم، نتیجه‌ای نبود که لیاقتش را داشته باشیم. می‌خواهم از هواداران بابت حضور پرتعداد و گرم‌شان تشکر کنم و اینکه تیم را تشویق کردند، همچنین بابت نتیجه‌ای که به دست آمد، عذر‌خواهی می‌کنیم. هر کاری می‌توانستیم، کردیم و نتیجه باید برعکس این می‌شد.

وی در ادامه یادآور شد: آن اتفاقات فوتبالی و فرصت‌طلبی که باید داشته باشیم، شاید امروز نداشتیم. خیلی دردناک بود. بعد از اینکه پنالتی را خراب کردیم، باز هم فرصت داشتیم، ولی الدحیل هم تیمی بود که در ضدحملات و بازیسازی تیم خوبی نشان داد. با این وجود خیلی خوب موقعیت‌سازی کردیم و توانستیم به دروازه حریف برسیم، اما در آنجایی که باید کار را تمام و از پنالتی هم بهتر استفاده می‌کردیم، متأسفانه این اتفاق نیفتاد. با توجه به جدول‌بندی جدید که در لیگ قهرمانان آسیا وجود دارد، ما در این گروه دوم شدیم و اگر فرمت قبلی بود، قطعاً صعود می‌کردیم، اما استرس زیادی را متحمل شدیم و شرمنده هواداران شدیم و نتوانستیم صعود کنیم.

تگ‌ها:
دیدگاه‌ها (0)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

×