ربیعی: بازی مقابل پیکان ضعیف‌ترین نمایش ما در فصل جاری بود/ توقع الکی از ذوب‌آهن یعنی زمین زدن تیم ما

| ۱۸ آذر، ۱۴۰۲

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان اذعان کرد تیمش در دیدار مقابل پیکان عملکرد خیلی بدی داشته است، چیزی در حد ضعیف‌ترین بازی فصل.

به گزارش ایلنا، محمد ربیعی پس از تساوی بدون گل ذوب‌آهن مقابل پیکان اظهار داشت: به مجموعه پیکان، کادر فنی محترم‌شان و بازیکنان این تیم و نیز بازیکنان تیم ذوب‌آهن خسته نباشید و خدا قوت می‌گویم. بازی خوبی نبود و اگر واقع‌بینانه بخواهم بگویم در نیمه اول خیلی بد بودیم. پارامترهایی دارد که بد بودیم. در نیمه دوم بهتر شروع کردیم و یک ربع، بیست دقیقه اول بهتر بودیم و در بیست دقیقه آخر نیز بازی پایاپایی بود و هر دو تیم موقعیت داشتند. بعد از 10 نفر شدن تیم ما نیز طبیعی بود فشار تیم حریف در چند دقیقه آخر بیشتر شود.

وی افزود: خط اول ما خیلی راحت شکست و توانستند بین خطوط ما راحت بازی کنند. ما نتوانستیم مالکیت توپ برای خودمان بیاوریم و از عرض کامل حمله استفاده کنیم. نیمه اول خوبی نداشتیم و بدون تردید مجموعه کل بازی روز خوب ما نبود و شاید بتوانم بگویم از لحاظ فنی یکی از ضعیف‌ترین نمایش ما و شاید ضعیف‌ترین نمایش ما در این 12 هفته بوده است. به تیم پیکان تبریک می‌گویم، تیم دونده‌تری بودند و با انگیزه بالاتری دویدند و جنگیدند و باید احترام گذاشت و من اینجا این را اعلام می‌کنم. به داور مسابقه نیز خسته نباشید می‌گویم و جز بحث اخراج در جریان بازی مسلط سوت زد و نزدیک به صحنه‌ها بود. در صحنه اخراج نیز دور بودم، فیلم را نگاه می‌کنم و اگر نقطه‌نظری داشته باشم، خواهم گفت. به نظر من داوری خوب بود و به آقای تارخ و همکارانش خسته نباشید می‌گویم.

تگ‌ها:
دیدگاه‌ها (0)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

×