نکونام: بعد از بازی فولاد و پرسپولیس پیش‌بینی می‌کردم چه اتفاقاتی می‌افتد/ خوشحالم مربیان لالیگایی در فوتبال ایران هستند

| ۱۸ آذر، ۱۴۰۲

سرمربی تیم فوتبال استقلال از حضور مربیان لالیگایی از جمله سرمربی اسپانیایی فولاد خوزستان ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از باشگاه استقلال، جواد نکونام سرمربی استقلال در نشست خبری قبل از بازی با فولاد خوزستان در هفته دوازدهم لیگ برتر اظهار داشت: خیلی خوشحالم افرادی که چهار سال کنارشان بودم و برد و باخت‌ را باهم تجربه کردیم را، دوباره می‌بینم. باخت‌های کمی را در ورزشگاه خانگی اهواز داشتیم و روزهای خوب‌مان خیلی زیاد بود. خوشحالم از اینکه در اهواز هستم، جایی که هواداران‌مان، تیم و باشگاه فولاد خوزستان که چند سال خدمت‌شان بودم، هستند. وقتی داشتم بازی‌های فولاد را نگاه می‌کردم، دلم تنگ شد. دوست داشتم از آن روزها و هواداران خوب‌مان یاد کنم، هوادارانی که بدون حضور آن‌ها هیچ موفقیتی کسب نمی‌شد. از روز اول تا روزی که جام گرفتیم و موفق شدیم، کنارمان بودند.

وی در مورد شناختش از فولاد تصریح کرد: شناخت کافی از تیم فولاد داریم و با توجه به وقفه لیگ که متاسفانه برخلاف میلی باطنی ما اتفاق می‌افتد، زمان این را داشتیم آنالیز خوبی داشته باشیم و تمرینات خوبی را هم پشت سرگذاشتیم. من با بازیکنانی که اینجا هستند، کار کردم و شناخت خوبی از فولاد دارم و امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم و بتوانیم دست پر از زمین خارج شویم.

تگ‌ها:
دیدگاه‌ها (0)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

×