صعود پورتو به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا با گلزنی و تاریخ‌سازی طارمی/ PSG‌ به مرحله بعدی رفت، تیم جهانبخش به پلی‌آف لیگ اروپا

| ۲۳ آذر، ۱۴۰۲

مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با صعود تیم‌‌های پورتو، پاری‌سن‌ژرمن و راهیابی تیم‌‌های میلان و فاینورد به پلی‌آف لیگ اروپا خاتمه یافت.

به گزارش ایلنا، در آخرین شب از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته (چهارشنبه) از ساعت 23:30 به وقت تهران شش بازی در گروه‌های  E‌ تا H‌ برگزار و به این ترتیب چهره تمامی تیم‌های صعودکننده به مرحله یک هشتم نهایی مشخص شد.

از گروه H تیم فوتبال پورتو موفق شد میزبان اوکراینی‌اش تیم شاختار دونتسک را با نتیجه قاطع 5 بر 3 شکست دهد. مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو گل سوم این تیم را در دقیقه 63 به ثمر رساند. دیگر گل‌های این تیم توسط وندرسون گالنو در دقایق 9 و 43، پپه در دقیقه 76 و چیکو کنسیسائو در دقیقه 82 به ثمر رسیدند. دانیلو سیکان در دقیقه 29، استفان اوستاکیو در دقیقه 73 (گل به خودی)  و دسوسا لموس در دقیقه 88 هم برای تیم شاختار گلزنی کردند. طارمی با گلی که زد نخستین بازیکن ایرانی تاریخ لیگ قهرمانان اروپا شد که در این مسابقات 10 گل به ثمر رسانده است.

تگ‌ها:
دیدگاه‌ها (0)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

×