واکنش رسمی رئال مادرید به حکم نهایی سوپرلیگ

| ۱ دی، ۱۴۰۲

فلورنتینو پرز پس از پیروزی بر یوفا و فیفا و قانونی شدن برگزاری سوپرلیگ، در بیانیه‌ای رسمی این موفقیت را به بازیکنان و هواداران فوتبال تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، روز سرنوشت‌سازی که دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا به عنوان مؤسس سوپرلیگ اروپا در انتظارش بودند، فرا رسید و دیوان دادگستری اروپا امروز حکم الزام‌آور خود در پرونده سوپرلیگ اروپا را اعلام کرد. دیوان دادگستری اروپا امروز موافقت خود با برگزاری سوپرلیگ اروپا اعلام و تأیید کرد که نه اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) و نه فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) نمی‌توانند باشگاه‌هایی که در رقابت‌های جایگزین شرکت می‌کنند را تحریم کنند. دیوان دادگستری اروپا رأی داد که یوفا و فیفا با ممانعت از تشکیل سوپرلیگ در سال 2021 برخلاف قوانین عمل کرده‌اند و این مغایر با قانون اتحادیه اروپاست.

فلورنتینو پرز، رئیس رئال مادرید، در واکنش به این پیروزی بزرگ و در بیانیه‌ای رسمی، گفت: «در رئال مادرید، ما با رضایت فراوان از تصمیم دیوان عدالت اداری اتحادیه اروپا که مسئول تضمین اصول، ارزش‌ها و آزادی‌های ماست استقبال می‌کنیم. ما در روزهای آینده دامنه این تصمیم را به دقت بررسی خواهیم کرد، اما پیش‌بینی می‌کنم دو نتیجه اهمیت تاریخی بالایی داشته باشد.

تگ‌ها:
دیدگاه‌ها (0)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

×