کلوپ و مدیریت بحران در لیورپول به بهترین نحو!

| ۲۰ دی، ۱۴۰۲

پیروزی 2 بر صفر لیورپول در زمین آرسنال و صعود به دور چهارم حذفی انگلیس به خودی خود بزرگ است اما اگر در نظر بگیرید یورگن کلوپ چه بازیکنانی را در این بازی در اختیار نداشت، مشخص می‌شود چرا قرمزها این فصل برای چهار جام می‌جنگند.

به گزارش ایلنا، محمد صلاح به جام ملت‌های آفریقا رفته، واتارو اندو ژاپن را در جام ملت‌های آسیا همراهی می‌کند ضمن اینکه ویرجیل فان دایک، ژوئل ماتیپ، اندرو رابرتسون، کاستاس سیمیکاس، تیاگو آلکانتارا، دومینیک ژوبوژلای و استفان بایستیچ به دلیل مصدومیت یا بیماری نتوانستند به لندن بروند با این همه لیورپول به لطف عمق خوب تیم کلوپ به مرحله بعدی صعود کرد. مربیان عموماً از مصدومیت و اثر منفی‌اش روی تیم صحبت می‌کنند، بهانه خوبی است وقتی نتیجه نمی‌گیرند و بازیکنان کلیدی را در اختیار ندارند اما تیمی مثل لیورپول معادلات را به هم می‌زند وقتی در خانه پرافتخارترین تیم جام حذفی برنده می‌شود آن هم بدون این همه بازیکن کلیدی.

لیورپول بازی سختی داشت چون میکل آرتتا تغییر زیادی در تیم اصلی خود نداده بود. بازی‌های زیادی هم در پیش است، جام حذفی، جام اتحادیه و لیگ اروپا علاوه بر کنار زدن منچسترسیتی از صدر جدول لیگ برتر اما لیورپول نشان داد می‌تواند سوار بر طوفان مصدومیت و بیماری و مسابقات ملی شود و پایش را در چهار جام از روی پدال برندارد. آنها با غلبه بر چنین مشکلاتی نشان دادند تیمی برنده هستند که پتانسیل قهرمانی دارند. منچستریونایتد و نیوکاسل چنین توانایی را به نمایش نگذاشته‌اند، تاتنهام با آنژه پوستکوگلو تلاش می‌کند بر فهرست بلند مصدومان غلبه کند اما منچسترسیتی و لیورپول بی‌توجه به این مسائل به حرکت خود ادامه می‌دهند.

تگ‌ها:
دیدگاه‌ها (0)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

×