اوسمار با این آمار به استقبال آلومینیوم می‌رود

| ۲۶ بهمن، ۱۴۰۲

پس از استعفای یحیی گل محمدی، اوسمار ویه‌را موقتا مسئولیت نیمکت پرسپولیس را عهده دار شد که در این مدت در دو بازی تدارکاتی مقابل چادرملو و پیکان به پیروزی رسید. پس از انتخاب رسمی اوسمار به عنوان سرمربی، در دو بازی تدارکاتی دیگر مقابل شباب الاهلی امارات و آریو اسلامشهر شکست خورد.

به گزارش ایلنا، پس از ناکامی درویش در جذب برانکو و انتخاب اوسمار برای نیمکت پرسپولیس، انتقادهایی از سوی هواداران به مدیرعامل این تیم وارد شد و علی‌رغم برگزاری تجمع و اعتراض هایی که در فضای مجازی نسبت به عملکرد مدیریت و سرمربیگری ویه‌را جریان داشت، این مرد برزیلی در نیم فصل دوم به کار خود روی نیمکت سرخ ها ادامه خواهد داد.

پرسپولیس با هدایت اوسمار 4 بازی تدارکاتی برای آمادگی پیش فصل انجام داد؛ ماحصل این بازی ها 2 پیروزی با نتیجه 2 بر 1 مقابل چادرملو و 1 بر 0 مقابل پیکان بود. پس از برپایی اردو در امارات، پرسپولیس در بازی تدارکاتی به مصاف قهرمان امارات رفت و با 5 گل از شباب الاهلی شکست خورد و پس از بازگشت از دبی در آخرین دیدار تدارکاتی خود، با آریو اسلامشهر بازی کرد و این بازی نیز به شکست 1-0 سرخ ها مقابل تیم دسته اولی منجر شد.

تگ‌ها:
دیدگاه‌ها (0)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

×