چشمی: می‌گویند طلب سال قبل را از مدیران قبلی بگیرید/ نمی‌دانم باید برای حامدی‌فر چه کار کنیم!

| ۲۸ بهمن، ۱۴۰۲

بازیکن ملی‌پوش تیم فوتبال استقلال گفت، برای حل اختلاف بین مدیریت و کادر فنی این تیم باید به خدا متوسل شده یا ان‌شاءالله بگویند.

به گزارش ایلنا، روزبه چشمی پس از پیروزی استقلال مقابل صنعت نفت اظهار داشت: از بیرون می‌گویند تیم باید نتیجه بگیرد و کاملاً هم به حق است، ولی تمرکز بازیکن باید بیشتر روی فوتبالش باشد. نمی‌شود که بازیکن در طول هفته روی 10 چیز دیگر درگیری ذهنی داشته باشد و مشکلات هم حل نشود. بازی را می‌برید اما ممکن است یک جایی این ذهن ناآرام مشکل‌ساز شود. من باز هم امید حامدی‌فر را می‌گویم؛ اصلاً نمی‌دانم برای این بچه باید چه کار کنیم. تا جایی که می‌دانم قرارداد او اول فصل یک میلیارد بسته شده است. قرار بوده در نیم‌فصل یک مبلغی روی آن بگذارند اما الان پاسخگو نیستند، مثل قرارداد سعید مهری. الان شرایط حامدی‌فر هم مقابل مهری است. مثلاً‌ هفته پیش یک واریزی داشتند، اما بازهم برای او پولی نریختند.

وی درباره اینکه مرادمند گفته است به او اعلام کردند مطالبات فصل قبل را از مدیران قبلی بگیرد، گفت: بچه‌ها در مورد مطالبات فصل قبل حرف می‌زدند من گفتم باید فراموش کنیم. آنقدر گفتیم که به نظرم دیگر باید فراموش کنیم. می‌گویند چرا سال پیش نگرفتید؛ شما حداقل شاهد هستید که ما این حرف‌ها را سال قبل هم می‌زدیم. شخص برای ما مهم نیست. واقعاً گفتند مطالبات را از مدیران قبلی بگیرید و چرا هفت ماه پیش حرف نمی‌زدید؟!

تگ‌ها:
دیدگاه‌ها (0)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

×