احتمال محرومیت ۲ تا ۳ جلسه‌ای بلینگام

| ۱۳ اسفند، ۱۴۰۲

هافبک انگلیسی تیم فوتبال رئال مادرید به دلیل رفتارهایش در پایان بازی شب گذشته با والنسیا ممکن است حداقل دو جلسه محروم شود.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال رئال مادرید شب گذشته (شنبه) در هفته بیست‌و‌هفتم لالیگای اسپانیا با دو گلی که وینیسیوس جونیور در دقایق 5+45 و 76 به ثمر رساند، دو گل خوررده مقابل والنسیا را در ورزشگاه مستایا جبران کرد تا بازی به تساوی 2-2 کشانده شود و یک امتیاز از این بازی بگیرد. این بازی اما زمانی به جنجال کشیده شد که خیل مانسانو داور این دیدار در وقت‌های تلف‌شده نیمه دوم و در حالی که براهیم دیاس پشت محوطه جریمه در حال ارسال توپ روی دروازه والنسیا بود، اقدام به زدن سوت پایان بازی کرد، اما همان توپ ارسالی یک ثانیه بعد توسط جود بلینگام تبدیل به گل شد. این اقدام این داور باتجربه اسپانیایی اما سبب شد تا بلینگام به سمت او حمله‌ور شود و به همراه دیگر بازیکنان رئال نسبت به این کار او اعتراض شدید کنند.

برخی رسانه‌های اسپانیایی مدعی شده‌اند که اگر کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسپانیا به این نتیجه برسد که رفتار جود بلینگام  نسبت به داور بازی خیلی تهاجمی بوده است، او ممکن است با محرومیتی دو یا سه جلسه‌ای روبرو شود. رسانه اسپانیایی «رلوو» هم مدعی شد که هافبک انگلیسی رئال مادرید به خاطر اعتراض به تصمیم داور، دو بازی از همراهی این تیم محروم خواهد شد. سه بازی پیش‌روی رئال مادرید در لالیگا به ترتیب مقابل سلتاویگو (خانگی)، اوساسونا (خارج از خانه) و اتلتیک بیلبائو (خانگی) است.

تگ‌ها:
دیدگاه‌ها (0)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

×