اسبقیان: ژیمناستیک با نامزدهای قبلی برگزار می‌شود/ واگذاری پرسپولیس به تامین اجتماعی در ازای طلبش درست نیست

| ۱۴ اسفند، ۱۴۰۲

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: سیاست وزارت ورزش که دنبال می‌شود در دولت هم پیگیری می‌شود تا تکلیف این دو باشگاه مشخص شود.

به گزارش گروه ورزشی ایلنا، شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان پس از پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون آمادگی جسمانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدای بزرگ را شاکر هستم که امروز این توفیق را داد تا سومین مجمع انتخاباتی را بعد از دستور وزیر محترم ورزش برگزار کنیم. در بند اول دستور حکم بنده آمده است که باید فدراسیون‌ها تعیین تکلیف شوند و مجمع انتخابی فدراسیون آمادگی جسمانی و تندرستی نیز با حضور اکثریت آرا برگزار شد. با رای مجمع این فدراسیون به فدراسیون آمادگی جسمانی و تندرستی تغییر نام یافت. در مجمع نیز گواری با اکثریت آرا به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد. انتخابات دو کاندیدا داشت که مجمع آقای گوارای را انتخاب کرد.

وی در خصوص شایعه صلاحیت خانم ابوالقاسمی و اینکه شما اجازه حضور ایشان را دادید، گفت: بحث رد صلاحیت مطرح نبود و موضوع مکاتباتی بود که باید زودتر می‌رسید. الحمدالله هماهنگی انجام شد و ما هماهنگ کردیم تا ایشان در انتخابات شرکت کند.

تگ‌ها:
دیدگاه‌ها (0)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

×