اوسمار: امیدوارم تا پایان امروز تاریخ دقیق دربی را اعلام کنند/ بازی با فولاد برای ادامه رقابت در صدر جدول مهم است

| ۱۷ اسفند، ۱۴۰۲

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ابراز امیدواری کرد، سازمان لیگ تا پایان امروز تاریخ دقیق برگزاری دربی ۱۰۳ تهران را اعلام کند.

به گزارش گروه ورزشی ایلنا، اوسمار لوس ویرا در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: همانطور که می‌دانید دو سه هفته قبل از اینکه سال نو آغاز شود، بازی‌ها خیلی فشرده شده است. ما تمام سعی‌مان را انجام می‌دهیم که بتوانیم ریکاوری خوبی برای بازیکنان داشته باشیم تا آنها را با سلامتی کامل در اختیار داشته باشیم. ما سه روز پیش بازی داشتیم که بازی خوبی هم بود، اما فولاد تقریباً 10 روز وقت داشت تا خودش را برای این بازی آماده کند.

وی ادامه داد: با توجه به تغییر زمان بازی‌ها، ما مشکلی نداریم چون این اتفاقات در بعضی مواقع می‌افتد، اما وقتی بازی‌ها خیلی فشرده می‌شود ما باید آمادگی کامل برای بازی‌های‌مان داشته باشیم. تیم فولاد تیم خیلی خوبی است. با توجه اینکه سه سرمربی عوض کرده، اما همیشه این تیم دنبال این است که نتایج بهتری بگیرد. آنها در دو سه بازی آخر نتایج خوبی گرفتند و بازیکنان باتجربه‌ای در اختیار دارند که خیلی خوب لیگ را می‌شناسند و تیمی هستند که روی ضدحملات خوب کار می‌کنند و همیشه برای حریفان‌شان مشکل به وجود می‌آورند. ما تمام تلاش‌مان را کرده‌ایم که ریکاوری خوبی داشته باشیم تا با آمادگی کامل در بازی فردا حضور پیدا کنیم.

تگ‌ها:
دیدگاه‌ها (0)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

×