پیوس: خریدهای جدید پرسپولیس کارآمد هستند/ عیسی تنهاست و یک مهاجم کنارش لازم است

| ۱۷ اسفند، ۱۴۰۲

پیشکسوت پرسپولیس عقیده دارد بازیکنان این تیم هماهنگی خوبی در دیدار با نفت و گاز گچساران داشتند و کار‌های ترکیبی زیادی را در طول بازی با یکدیگر انجام دادند.

به گزارش ایلنا، فرشاد پیوس درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل نفت و گاز گچساران در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی باشگاه‌های ایران گفت : بازی بسیار خوبی بود و با بگویم عملکرد پرسپولیس مقابل این تیم دسته اولی بسیار عالی بود و توانست به راحتی به مرحله بعدی راه پیدا کند. البته این را هم اضافه کنم از قبل معلوم پرسپولیس برنده این بازی خواهد بود چون هم بازیکنان بهتر و باتجربه تر داشت و هم اینکه در زمین خودش بازی می کرد. بازیکنان بر توپ و میدان سوار بودند و اگر کمی بیشتر دقت می کردند می توانستند گل های بیشتری هم به ثمر برسانند.

پیوس در ادامه در مورد تیم حریف و اینکه چرا عقیده دارد پرسپولیس از پیش برنده بود گفت: با تمام احترامی که برای تیم حریف قائل هستم باید بگویم بازیکنان آن ها به مراتب از پرسپولیس بی تجربه تر بودند. شما نگاه کنید گل اول و دوم پرسپولیس با اشتباه مستقیم دروازه‌بان نفت و گاز رقم خورد و این گل‌ها کمک کرد تا بتواند روان‌تر بازی کند و یک گل دیگر هم بزند. البته منکر این نمی شوم که پرسپولیس در نیمه اول و دوم عالی بود و جناحین تیم بسیار فوق‌العاده عمل کردند و ارسال‌های خوبی را روی دروازه نفت و گاز داشتند.

تگ‌ها:
دیدگاه‌ها (0)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

×