نکونام یا اوسمار؛ آمار داربی به سود کدام سرمربی است؟

| ۲۳ اسفند، ۱۴۰۲

با وجود این که اوسمار اولین تجربه سرمربی‌گری‌اش در داربی را پشت سر خواهد گذاشت اما او را می‌توان در کنار باقی سرمربیان خارجی پرسپولیس در داربی بررسی کرد. همچنین جواد نکونام با وجود ثبت شکست‌های بیشتر مقابل پرسپولیس اما بیش از دو سال است که به این تیم نباخته است.

به گزارش ایلنا،  امروز (چهارشنبه) داربی ۱۰۳ از ساعت ۲۰ امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. برای درک حساسیت این بازی فقط باید این را دانست که استقلال در صورت برنده شدن در داربی ۱۰۳ به تنهایی به مدعی اول قهرمانی تبدیل می‌شود چرا که در فاصله هشت هفته مانده به پایان لیگ برتر، اختلاف امتیازش با پرسپولیس به ۶ امتیاز می‌رسد آن هم در حالی که از هشت بازی، پنج بازی‌اش خانگی است و استقلال هم برنده مطلق بازی‌های خانگی لیگ بیست و سوم!

از طرف دیگر پرسپولیس در صورت پیروزی در داربی امروز به استقلال ۴۲ امتیازی می‌رسد و با توجه به تساوی بازی رفت، به دلیل داشتن شرایط بهتر در بازی‌های رو در رو می‌تواند در صورت برابر شدن امتیازات با استقلال در پایان فصل، بالاتر از آبی‌پوشان در جدول رده‌بندی قرار بگیرد که این اتفاق می‌تواند به معنای قهرمانی در لیگ برتر هم باشد.

تگ‌ها:
دیدگاه‌ها (0)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

×