قهرمانی در جام حذفی، تنها راه ماندگاری تن هاخ

| ۲۵ اسفند، ۱۴۰۲

منچسر یونایتد در یک چهارم نهایی جام حذفی با لیورپول دیدار خواهد داشت که تن هاخ برای تداوم ماندگاری خود روی نیمکت شیاطین سرخ باید علاوه بر پیروزی در این بازی، قهرمان جام حذفی شود.

به گزارش ایلنا، در ظاهر، منچستریونایتد هفته پرباری را پشت سر گذاشت و توانست فاصله‌اش با تیم چهارم جدول،استون‌ویلا را به هشت امتیاز کاهش دهد و شانس خود را برای رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان بیشتر کند. برد شگفت‌انگیز 4 بر صفر تاتنهام در ویلا پارک به آرزوی غیرمحتمل شیاطین سرخ برای رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان جان بخشید و اریک تن هاخ را به ماندن بعد از پایان این فصل امیدوار کرد. یونایتد تا بعد از تعطیلات بازی‌های ملی در لیگ بازی ندارد و مسابقه بعدی‌اش دیدار خانگی یکشنبه شب با رقیب همیشگی، لیورپول در یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس است.

جام حذفی آخرین امید یونایتد برای رسیدن به جام در دومین فصل کار مربی هلندی است که تیمش نسبت به فصل اول او به شدت افت کرده و تردیدهای جدی در مورد آینده او شکل گرفته است. در واقع قهرمانی جام حذفی و رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان تنها شانس تن هاخ برای حفظ پستش روی نیمکت یونایتد است چون سرجیم راتکلیف، مالک جدید باشگاه همین حالا تغییرات در پرسنل بخش فوتبال باشگاه را آغاز کرده و مربی تیم جایگاه کاملاً متزلزلی دارد.

تگ‌ها:
دیدگاه‌ها (0)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

×