کمالوند: ۲ ماه خیلی سخت را پیش رو داریم

| ۱۹ فروردین، ۱۴۰۳

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با ابراز امیدواری نسبت به پیروزی تیمش در بازی با سپاهان گفت: از بازی سپاهان شناخت داریم.

به گزارش ایلنا، فراز کمالوند، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری قبل از بازی با سپاهان اظهار کرد: خیلی خوشحالم از اینکه این سعادت نصیبمان شد که یک بار دیگر در خدمت مردم خون‌گرم و خوب خوزستان و شهر عزیز آبادان باشیم. در هر صورت وضعیت تیم همان طور که همه می‌دانند مطلوب نیست. در آخر جدول هستیم اما به آینده امیدواریم. ان‌شاءالله با عزم و تلاشی که من تا امروز در بچه‌ها دیده‌ام بتوانیم جبران کنیم. البته راه بسیار دشوار است و امتیازات بسیار زیادی در ۲۱ بازی گذشته از دست دادیم. خصوصا ما در بازی‌های خانگی بیشتر امتیاز از دست داده‌ایم.

او ادامه داد: در هر صورت امیدوارم بتوانیم در ۹ بازی باقی مانده دست به کار بزرگ بزنیم. گرچه گفتم کار سخت است و نیاز به یک معجزه است و امیدوارم این معجزه اتفاق بیفتد. انسان با امید زنده است. تا سوت پایان آخرین مسابقه‌مان می‌جنگیم و امیدوارم شانس و اقبال به ما رو کند. خداوند خودش شاهد زحمات ما در ۲ هفته اخیر بود. ۲ هفته سخت را پشت سر گذاشتیم. بچه‌های تیم به خوبی کمک کردند و امیدوارم فردا شاهد بازی خوبی باشیم و از بازی بزرگ با سپاهان با امتیاز بیرون بیاییم.

تگ‌ها:
دیدگاه‌ها (0)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

×