هاشمی: قوانین مالی به استانداردسازی باشگاه‌ها کمک می‌کند/ اگر برای مشکل سرخابی‌ها ۴ جلسه می‌گذارم یعنی استانداردها را کسب نکردیم

| ۲۱ فروردین، ۱۴۰۳

وزیر ورزش و جوانان گفت: قوانین بازی جوانمردانه مالی به استانداردسازی باشگاه‌ها کمک می‌کند.

به گزارش گروه ورزشی ایلنا، کیومرث هاشمی در نشست مسئولان وزارت ورزش با مدیران باشگاه‌های لیگ برتری و مسئولان فدراسیون فوتبال درمورد بحث بازی جوانمردانه مالی، اظهار داشت: در ابتدا از تاج و همکارانش تشکر می‌کنم که امروز در خدمت مدیران عامل باشگاه‌ها باشیم. مدیرانی که در طول یک فصل لیگ زحمت می‌کشند تا شادی و نشاط به جامعه تزریق شود. همان چیزی که جزو سیاست‌های دولت و رهبری است و ذکر هم شده این است که فوتبال در حوزه آرامش و شادی نقش بی‌بدیلی دارد. به همین دلیل از تک تک عزیزان تشکر کرده و امیدوارم بتوانیم این ارتباطات را بیشتر کنیم.

وی افزود: در درون خانواده ورزش هستیم و فوتبال از ورزش فراتر است و می‌تواند به توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور کمک کند. از اهالی رسانه نیز تشکر می‌کنم که نقش بی‌بدیلی در توسعه ورزش دارند و به ویژه در حوزه فوتبال، ضلع اصلی ورزش هستند.وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: برای این که فوتبال‌مان به استانداردهای لازم برسد، به قوانینی نیاز دارد. درمورد بخشی از مقررات توسط سازمان مرتبط یعنی فیفا یا AFC یا در سطوح پایین‌تر فدراسیون ملی و مجمع آن تصمیم گیری می‌شود. مجموعه این قوانین و مقررات به استانداردسازی و پیشرفت فوتبال کشور کمک می‌کند. هر کشوری خودش را به استانداردها نزدیک کرده، ثبات بیشتری در فوتبالش داشته است.

تگ‌ها:
دیدگاه‌ها (0)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

×