باشگاه استقلال: آنچه می خواهیم تنها و تنها عدالت است و بس

| ۲۵ فروردین، ۱۴۰۳

باشگاه استقلال با صدور بیانیه‌ای از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ درخواست کرد، اجازه ندهند نتایج مسابقات در بیرون از زمین رقم بخورد.

به گزارش ایلنا باشگاه استقلال با انتشار بیانیه‌ای با اشاره به قضاوت داوری‌ها در لیگ برتر نوشت: «باشگاه استقلال به گواه آرشیو رسانه رسمی خود از ابتدای فصل تلاش کرده است تن به جنجال های مرسوم فوتبال ندهد و حتی به قیمت تحمل طعنه و کنایه خودی و غیر خودی‌ها، تا سرحد امکان از انتشار بیانیه خودداری کرده است. حتی در روزهایی که رقبا بین دو نیمه دست به انتشار بیانیه‌ای عجیب می‌زدند و یا پس از کسب برد با گل مشکوک، به بهانه یک خطای پشت محوطه جریمه، بیانیه می‌دادند تا داور بازی بعدی را تحت فشار بگذارند، باشگاه استقلال تمرکز خود را روی رقابت داخل میدان گذاشته بود و تلاش می‌کرد حامی داوران باشد.

چه پنالتی‌ها که به اشتباه علیه استقلال اعلام شد، چه پنالتی‌های استقلال که سوخت، چه گل آفساید مردودی که خوردیم و چه گل سالمی که به اشتباه آفساید گرفته شد و نمونه آخرش هم همان گل سالم هفته گذشته استقلال که عبور توپ از خط دروازه را همه دیدند غیر از داور و کمک داور و دو امتیاز تیم به راحتی هدر رفت! اما از این سلسله اشتباهات عجیب‌تر، اتفاق‌هایی است که در بازی‌های تیم رقیب رخ می‌دهد؛ اشتباه داوری جزئی از فوتبال است اما نه این که اشتباهات همیشه به نفع یک تیم و به ضرر رقبای آن تیم باشد. به گل آفساید رقیب در بازی امشب و پنالتی سوخته حریفش در همین بازی نگاه کنید؛ چگونه به هواداران خود بگوییم اینها جزئی از فوتبال است؟ جواب ابهام‌های نقش بسته در ذهن هواداران عزیز خود را چه بدهیم؟ هوادارانی که خسته از تکرار سلسله اشتباهات به نفع رقیب، کارد به استخوان شان رسیده است…

تگ‌ها:
دیدگاه‌ها (0)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

×