ژاوی: باید مونتجوئیک را تبدیل به یک کوره داغ کنیم

| ۲۷ فروردین، ۱۴۰۳

سرمربی بارسلونا وضعیت تیمش را در آستانه بازی برگشت با پاری‌سن‌ژرمن در دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تشریح کرد.

به گزارش ایلنا ژاوی هرناندس که پس از برتری 3 بر 2 هفته پیش شاگردانش مقابل پاری‌سن‌ژرمن در دور رفت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، فردا شب (سه‌شنبه) در بازی برگشت پذیرای نماینده فرانسه خواهند بود؛ با حضور در کنفرانس خبری پیش از این دیدار گفت: پس از پنج سال ما برای رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا بازی می‌کنیم. همه برای بازی فردا بسیار هیجان‌‌زده هستند. ما در بازی فردا به هواداران‌مان نیاز داریم و باید ورزشگاه مونتجوئیک را تبدیل به یک کوره داغ کنیم. ما می‌خواهیم به مرحله نیمه‌نهایی برسیم و در صورت موفقیت به انجام این کار، این موفقیت بزرگی خواهد بود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش در تمجید از بازیکنانش اظهار داشت: پدری و گوندوگان برای تحمیل ریتم بازی‌مان به حریف بسیار مهم هستند. اگر آنها خوب بازی کنند، شانس ما برای کسب پیروزی افزایش پیدا خواهد کرد. پدری می‌تواند فردا از ترکیب اصلی بازی را شروع کند. کریستنسن و سرخی روبرتو هم بازیکنان مهمی هستند که فردا آنها را به خاطر محرومیت در اختیار نخواهیم داشت اما بازیکنانی داریم که می‌توانند فردا عالی کار کنند.

تگ‌ها:
دیدگاه‌ها (0)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

×