رمضی: بدنسازی با رویکرد ذاتی ورزش کارگری هم‌سو نیست/ پرورش اندام کارگری تعلیق شد

| ۱ اردیبهشت، ۱۴۰۳

رئیس فدراسیون کارگری کشور در خصوص تعلیق این رشته گفت: رشته بدنسازی با رویکرد ذاتی ورزش کارگری هم‌سو نیست زیرا ما می‌خواهیم بهره‌وری جامعه خودمان را بالا ببریم نه آنکه به دنبال ورزش حرفه‌ای باشیم.

به گزارش ایبنا و به نقل از فدراسیون ورزش‌ کارگری زیر نظر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مشغول به گسترش ورزش همگانی بین قشر کارگران است. یکی از انجمن‌های این فدراسیون که استقبال زیادی از آن می‌شد، مربوط به رشته پرورش اندام بود که بدنسازهای زیادی مخصوصا آن‌هایی که جزو قشر کارگران محسوب نمی‌شدند، در آن فعالیت می‌کردند. این رشته که در تمام کشور مخاطبین زیادی دارد، در این فدراسیون با سیاست‌ها و اهداف اصلی، دارای تضادهایی بود که نهایتا مسابقات این رشته در فدراسیون کارگری در سال جاری منجر به تعلیق شد.

جواد رمضی، رئیس فدراسیون کارگری امروز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص این تصمیم اظهار داشت: بعضی اوقات برخی مسائل و مشکلات در حوزه مدیریت پیش می‌آید که باید تصمیمات سختی را گرفت. ما این رشته را حذف نکردیم بلکه آن را فعلا از تقویم سال جاری کنار گذاشتیم. این تعلیق دلایل زیادی دارد که مهم‌ترین آن سیاست‌های مطرح شده از طرف وزارت کار است؛ در واقع به دنبال حمایت و گسترش رشته‌هایی هستیم که با فضای جامعه کارگری هم‌خوانی داشته باشد. بعضی از انجمن‌هایی که در این فدراسیون در حال فعالیت هستند، با وضعیت معیشتی جامعه کارگری مغایر است.

تگ‌ها:
دیدگاه‌ها (0)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

×