مطهری: مثل سربازهای جنگجو برای تراکتور می‌جنگیم/ بازیکنان از هواداران انرژی می‌گیرند

| ۱۱ اردیبهشت، ۱۴۰۳

مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: می‌خواهیم نشان دهیم که یک تیم هستیم و با همدلی و یکدلی سکوها و بازیکنان شاهد تراکتور فوق‌‌العاده‌ خواهیم بود.

به گزارش ایلنا، حمید مطهری در نشست خبری قبل از بازی با استقلال تهران، اظهار داشت: ما به حمایت هواداران نیاز داریم. طرفداران‌ و تیم همه باید یکدل و همدل باشیم و نشان بدهیم روی سکو و داخل زمین به معنای واقعی یک تیم هستیم. استقلال تیم قابل احترامی است. اگر بتوانیم حمایت و احساسات را با کیفیت فنی ترکیب کنیم، تیم فوق العاده‌‌ای خواهیم بود. از آقای زنوزی تشکر می‌کنم. این تیم را همه جوره حمایت می‌کنند. همه به صورت یک تیم و همدل مثل سربازهای جنگجو برای تراکتور می‌جنگیم. امیدوارم فردا یک روز خیلی خوب برایمان باشد و هواداران را با دل شاد راهی خانه‌هایشان کنیم.

وی در خصوص برنامه‌های تراکتور برای بازی فردا، گفت: پنجمین روز است که به تبریز آمده‌ام. قبل از بازی با ذوب آهن حداکثر تلاش را انجام دادیم تا تیم از نظر روحی و ذهنی به شرایط خوب بازگردد. باتوجه به نتایج هفته‌های اخیر، تراکتور از نظر روحی شرایط خوبی نداشت که با مدنظر قراردادن محدودیت زمانی از نظر تعداد جلسات تمرینی، سعی کردیم تیم را از نظر فنی و ذهنی آماده یک بازی بزرگ کنیم.

تگ‌ها:
دیدگاه‌ها (0)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

×