دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن در نیمه‌راه لندن

| ۱۲ اردیبهشت، ۱۴۰۳

پاری‌سن‌ژرمن در ادامه روند بدون شکستش در دیدارهای خارج از خانه به آلمان سفر خواهد کرد و در وستفالن مقابل دورتموند قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایلنا، بوروسیا دورتموند چهارشنبه‌شب باید در خانه در دور رفت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف پاری‌سن‌ژرمن برود. صعود زنبورها به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا تا حد زیادی با خوش‌شانسی همراه بود. درست است که دورتموند موفق شد در گروه مرگ با تیم‌هایی چون پاری‌سن‌ژرمن، میلان و نیوکاسل مقام اول را به دست آورد اما پس از آن قرعه به‌وضوح به نفع باشگاه آلمانی بود.

دورتموند در مرحله یک‌هشتم نهایی از سد آیندهوون گذشت و در دور یک‌چهارم نهایی با اتلتیکو مادرید روبه‌رو شد. این در حالی است که پاری‌سن‌ژرمن زودتر از موعد مقرر قهرمان فرانسه شده است. پاریسی‌ها در خانه مقابل لوهاور به تساوی سه بر سه رسیدند اما پس از آن موناکو، نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌اش، مقابل لیون شکست خورد تا قهرمانی پاری‌سن‌ژرمن قطعی شود. حالا باشگاه پاریسی می‌تواند روی لیگ قهرمانان اروپا تمرکز کند؛ جایی که قبلا دو رقیب اسپانیایی یعنی رئال سوسیداد و بارسلونا را پشت سر گذاشته‌ است و حالا به دیدار دورتموند می‌رود

تگ‌ها:
دیدگاه‌ها (0)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

×