امباپه: تلاش‌مان برای سربلند کردن هواداران‌ کافی نبود

| ۱۹ اردیبهشت، ۱۴۰۳

ستاره فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن به شکست این تیم مقابل بوروسیا دورتموند در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، کیلیان امباپه در پی باخت خانگی یک بر صفر شب گذشته (سه‌شنبه) پاری‌سن‌ژرمن مقابل دورتموند در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا و ناکامی در رسیدن به فینال این رقابت‌ها با قبول شکست 2 بر صفر در مجموع دو دیدار رفت و برگشت، به خبرنگاران گفت: ما باید گلزنی می‌کردیم. ما فرصت گلزنی داشتیم و وقتی در انجام این کار ناموفق هستید، راهیابی به دور بعد سخت می‌شود. حالا نباید همه چیز را به دست فراموشی بسپاریم. این تیم تمام توان خود را به کار بست و سعی کرد همه کسانی که در پارک‌دوپرنس بودند را سربلند کند که البته تلاش‌مان کافی نبود. ما باید بر اساس آنچه که کارساز بوده به کار خود ادامه دهیم، چون هنوز یک فینال دیگر در پیش داریم (تقابل با لیون در فینال جام حذفی فرانسه در تاریخ 5 خرداد). فصل هنوز تمام نشده،چون قهرمانی در جام حذفی فرانسه هدف مهمی برای‌مان است.

وی تصریح کرد: نیازی به تحقیر حریف نیست. به نظرم دورتموند در هر دو بازی برتر بود. حالا همه این بازی را آنالیز خواهند کرد اما حقیقت این است که دورتموند یکی دو بار به سمت دروازه ما آمد و به گل رسید. ما در بیشتر موارد در محوطه جریمه آنها حضور داشتیم، بدون اینکه موفق به گلزنی شویم که این غیرقابل تحمل است. من چندان دوست ندارم در مورد بدشانسی صحبت کنم، اگر شما خوب باشید، توپ‌تان به تیر نمی‌خورد و وارد دروازه می‌شود. ما در این بازی در  کار هجومی به اندازه کافی خوب نبودیم.

تگ‌ها:
دیدگاه‌ها (0)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

×