هاشمی: سازمان لیگ در بخش فرهنگی و داوری دقت داشته باشد

| ۱۹ اردیبهشت، ۱۴۰۳

وزیر ورزش و جوانان ابراز امیدواری کرد، سازمان لیگ فوتبال ایران در چهار هفته‌ پایانی لیگ برتر در همه بخش‌های فوتبال کشور مخصوصاً در بخش فرهنگی و داوری دقت لازم را داشته باشد.

وی در مورد التهابات هفته‌های پایانی لیگ فوتبال ایران، تصریح کرد: به هر حال موضوع فدراسیون فوتبال است و بحثی که سازمان لیگ دارد. بخش‌های مختلف فوتبال کشور متولی دارد و هر کدام باید در راستای وظایف قانونی خود عمل کنند. ما در جلسه‌ای که با هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال داشتیم به همین نکات اشاره کردیم و تقاضا داشتیم که مخصوصاً در هفته‌های پایانی لیگ که رقابت‌ها نزدیک است سازمان لیگ در همه بخش‌های فوتبال کشور مخصوصاً در بخش فرهنگی و داوری دقت لازم را داشته باشد که مردم و هواداران دغدغه‌ای نداشته باشند. هر کدام از این تیم‌ها هواداران و علاقه‌مندان خاص خودشان را دارند و مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ هر آنچه که به آرامش فوتبال کشور کمک می‌کند در آن راستا گام بردارند. ان‌شاءالله امیدوار هستیم با برنامه‌ریزی خوبی که مسئولان سازمان لیگ دارند، بتوانند چهار هفته پایانی لیگ و مسابقات را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنند و این رقابت‌ها را به سرانجام برسانند.

وزیر ورزش و جوانان راجع به جلسات برگزار شده طی هفته جاری در مورد وضعیت فرهنگی ورزشگاه‌ها و جوابیه رئیس فدراسیون فوتبال به وی، گفت: در نامه‌ام به فدراسیون فوتبال همه مطالب و دغدغه‌های خودم را مطرح کردم. اساس ورزش ما بر بنیان مسائل فرهنگی است و انقلاب ما هم انقلاب فرهنگی است، لذا مسائل فرهنگی از جمله مسائلی است که به مدیران خودمان در همه بخش‌های ورزش تأکید می‌کنیم. حالا فوتبال به دلیل فراگیر بودنش نقش بیشتری دارد. ما توضیح دادیم و از مجموعه فدراسیون‌ها خواستیم برای هر اقدامی که در مجموعه ورزش انجام می‌شود، یک پیوست فرهنگی داشته باشیم.

تگ‌ها:
دیدگاه‌ها (0)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

×